czwartek, 5 kwietnia 2012

Stosiki kwietniowe



Prezentuję wam moje najnowsze zdobycze książkowe z wielkanocnym bonusikiem.   :) 

Od góry :
1. "Wystarczy, że jesteś" - Małgorzata Gutowska-Adamczyk - prezent od babci
2. "Weronika postanawia umrzeć" - Paulo Coelho - zakup własny po promocji w Matrasie
3. "Kapłanka w bieli" - Trudi Canavan - zakup własny, od dawna czaiłam się na książki tej autorki. Kupiłam na razie tę jedną, pierwszą cześć z Ery Pięciorga jak mi się spodoba to się zaopatrzę w Trylogię czarnego maga :) 
4. "Opowiadania pod psem i kotem" - kiedy zobaczyłam tę pozycję za 5 zł w Matrasie, nie mogłam się powstrzymać od kupna :) Zdecydowanie bardziej nie mogę się doczekać opowiadań "pod psem". 
5. "Jutro, kiedy zaczęła się wojna" - John Marsden - książkę już czytałam, ale postanowiłam zaopatrzyć się we własny egzemplarz.
6. "Lament. Intryga królowej elfów" - Maggie Stiefvater - po przeczytaniu innej książki tej autorki (mianowicie "Drżenia") jej styl pisania urzekł mnie całkowicie, myślałam, że i w "Lamencie" się zakocham. Myliłam się, ale o tym w recenzji. Zakup własny.
7. "W pierścieniu ognia" - Suzanne Collins - drugi tom genialnej trylogii o futurystycznym państwie Panem. Musiałam kupić.
8. "Przebudzona" - P.C. Cast + Kristin Cast - prezent od koleżanki. Seria nie najlepsza, aczkolwiek nie lubię zaczynać serii i ich nie kończyć.
9. "Krucha jak lód" - Jodi Picoult - kolejna książka mojej jednej z ulubionych autorek. Zakup własny.  

Moje własne książki leżą spokojnie na półce,  ale oczywiście z biblioteki też coś musiałam wypożyczyć. Ciekawa jestem, co myślą sobie o mnie panie bibliotekarki - przychodzę średnio co dwa tygodnie, przychodzę i wychodzę z tonami książek ... :) 


 1. "Szeptem" - Becca Fitzpatrick - szukałam tej książki wszędzie, aż w końcu dorwałam i zaczęłam od razu czytać. Recenzja niebawem. :) 
2. "Kraina cienia" -  Jenny Carroll - pierwszy tom serii Pośredniczka autorki Meg Cabot (tyle że pod pseudonimem). 
3. "Jestem nudziarą" - Monika Szwaja - książka mojej ulubionej polskiej autorki, więc to chyba jasne, że musiałam wypożyczyć. 
4. "Czarownice z Salem Falls" - Jodi Picoult - jestem w połowie, książka genialna, zresztą jak cała twórczość pani Picoult :) 

Czytaliście już jakieś pozycje ze stosików? 

12 komentarze:

Agnieszka pisze...

Dużo masz do przeczytania ;)
Osobiście czekam n Twoją opinię "Przebudzonej" oraz "W pierścieniu ognia". "Jutro" jakoś mnie nie interesuje, ale ciekawa jestem czy Tobie się spodoba.
Co dwa tygodnie chodzisz do biblioteki? Ja co dwa miesiące oblatuje 3 w moim mieście, a potem nie mieszczę tomisk na półce ;P

Jul pisze...

Zazdroszczę Jodi Picoult, Jutro i Lament czytałam i bardzo mi się podobały.;D

kicia1030 pisze...

Wiele bardzo ciekawych książek. "Szeptem" czeka u mnie na półce już od połowy lutego, a ja nadal nie mam czasu przeczytać ;). Czekam na recenzje.

Justilla pisze...

Niektóre czytane, mnie się jednak najbardziej podoba ten zając ;P

Anne18 pisze...

tak czytałam Weronika postanawia umrzeć, Krucha jak lód . Recenzje znajdziesz na moim blogu zapraszam

Juliette pisze...

A ja w ogóle do biblioteki nie chodzę. Zawsze kupuję, a gdy potem mi się nie podobają to albo wymieniam, albo oddaję komuś. ;-)
Z pierwszego stosiku przeczytałam "Igrzyska... 2" - książka lepsza od tomu 1! Aż niewiarygodna! Oraz "Kruchą jak lód". Też bardzo ciekawa, a na końcu powieści łezka mi się nawet w oku pojawiła. "Szeptem" mam już od dawna za sobą, ale wydaje mi się, że tom 2 jest lepszy.

Byłam wczoraj w nocy w kinie na "Igrzyskach Śmierci"! Wszyscy moi znajomi mówili, że ekranizacja jest taka sobie. Dla mnie jest GENIALNA!ŚWIETNA!

Pozdrawiam
Juliette

Agnieszka pisze...

nn u mnie.
www.w-duszy-ksiazek.blog.onet.pl

Donna.

Juliette pisze...

Zapraszam na NN!

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Świetny stosik, tylko pozazdrościć :)

kicia1030 pisze...

Zapraszam na Stosik 2, o ile się opublikował. Mam nadzieję, że tak.

Juliette pisze...

Zapraszam na NN!

Agnieszka pisze...

Zapraszam do mnie na recenzje "Mrocznego sekretu".
www.w-duszy-ksiazek.blog.onet.pl

Pozdrawiam, Donna.

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad! :)